Playa del Ingles

Allmänt / Permalink / 0
Hola! En liten bildbombning från våran semester på Gran Canaria. Kom hem sent igårkväll och jag längtar redan tillbaka till värmen! Vi har haft det underbart och ätit vääldigt gott! Lchf gick väldigt bra att äta efter där nere, men har ändå hållt mig "utanför ramarna". Men nåväl, jag har mått fruktansvärt bra.

Och på söndag, 1 mars, blir det tillbaka till rutinerna och att dra ner på den senaste "lyxen". Har kommit fram till att jag inte riktigt klarar av att köra mejerifritt, strikt hit och dit. Att begränsa mig och sätta förbjud gör att jag får grym ångest om jag går emot det. Hellre att jag äter och mår bra men undviker stärkelse och socker så gott det går (som jag annars alltid gör) för då mår jag bäst. Inga rules. Naturligt och fritt. Nej nu blir det bli tv-serie marathon av allt vi missat när vi varit borta. Mästerkocken next!
Till top